diskuteraargumentera.blogg.se

2013-10-19
21:12:00

VÅGA SÄGA NEJ!
Hjärtat dunkar, jag vill inte. Jag vill verkligen inte!
Men vad händer om jag skulle säga nej. Skulle dem bli arga, skulle dem tycka att jag var tråkig, fjantig? Skulle dem säga fula saker till mig eller tvinga mig?
Det får ju inte hända, då måste jag ju säga ja. 
Jag vill ju inte bli utfryst...
 
Det är många människor som har dem här tankarna i huvudet varje dag. Men så ska man inte tänka för att man behöver inte säga ja! Man har en rättighet till att själv bestämma  (i vissa fall) om man
vill eller inte vill. Man kan även ändra sig, du behöver inte tro att bara för att du sagt ja till att göra något så ska det gälla förevigt! 
 
Kram N 💜
 
 

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: