diskuteraargumentera.blogg.se

2013-09-12
16:02:56

Små funderingar, Naturen :)
Hej, nu var det ett tag sen jag skrev!
Jag ber om ursäkt för det.
Skälet till det är att jag har och mår ganska dåligt av personliga skäl.
Men jag tänkte iallafall ta och skriva lite grannn idag.
 
Naturen.
Om vi fortsätter som vi gör är det inte så långt kvar tills det slutar med att jorden kommer att se ut som en stor grå klump för att vi har förstört den!
Om en människa har ett bra tänk när det gäller naturen och att man gör något litet varje dag så hjälper det välldigt lite. Men tänk om alla skulle ha det tänket... Då hade allt förändrats och många problem hade efter en tid blivit lösta.
 
En liten fundering bara, komentera och argumentera gjärna ner dina tankar och vad du tycker!
 
Kram N <3
 
Taggar: Längesenjagskrev, Natur;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: